今日12點幾起身..
d手手腳腳超痛~~
食左個包,1點幾再訓過..
訓到5點幾起身~
之後換衫落天秀!!
落到天秀冇咩特別~~
手手腳腳d根仲拉住拉住咁
郁唔倒好大動作,行路都慢左..
都係殺唔倒波..好憎隻手!!
我唔理d痛去殺個波都係殺唔倒~
完全冇唒手感..唔通要我放棄排球??
冇可能既事!!又冇得練波,學校=冇練
又就黎屯門盃,又就黎學界~
唉...都唔知點算~
真係好想打返以前咁勁~
而家只係守波,有位打都唔敢去打..讓比人打..
都未試過咁樣!!
關燈之後同彤,雯,肥仔,肥雞,波連,dun等等..勁多人去買野飲~
我就買左野食..個個都等我@@
因為整左好耐~~~~thz大家!!
之後就行返屋企lu..
返到屋企整完野,玩電腦~
sleep!!
|