今日10點幾起身..勁早!!
但好精神,不過好累~~
坐一陣諗返起~今日要出show!!
冇去到-.-..不過手手腳腳都好痛,都跳唔倒d咩啦~
上星期5要練繩又冇去..聽日一定比人媽叉死~
12點幾同dad落左樓下食野..
食完返上黎睇陣排球~
玩電腦...3點幾整野落天秀!!
4點落到去..冇得打~
坐左幾個鍾,跟住又出去洗手間坐!!
又比lovely見到,唔知咩料-.-"
又比佢叫返入去~~~~~
之後到到9點幾先有得入埸打..
打得都係mama地~之後再打耐d..
好似返返地黎~原來係自己次次打波都唔集中同埋冇信心!!
所以先打成咁,不過其實都因為傷先會咁...
唔緊要,手感返緊黎已經唔錯..
10點倒自己走左..去左買奶奶~
跟住返屋企...
返到屋企洗衫整唒野~
玩陣電腦...訓!!
又要返學...shit
|