今朝6點幾起身..
整野返學~~~~~
集隊之前上去攞書~
掛住幫人渣住野..係3樓整掉左自己4本書落操埸~
勁樣衰,落去拾返比枒sir收左~~
跟住集隊叫班主任幫我攞返..
上到課室幫手收功課,好忙~
上堂..聽歌~~~好悶.
小息返課室坐..
pe堂,打手球,入左一球@@
打完之後去左健身室坐..
好多人,搞到好熱!!
之後出返小食部同ling聽歌~
訓著左..之後落堂叫返醒我上去!!
maths..派統測@@..31.5分~
諗住攞20分就算!!..
lunch媽又攞飯黎@@..~wif pp,茵茵,等人士..
thz譚x雯幫我借到新月~好感激!!
中文堂..好悶!
通識講左統測分~超down..
諗住60幾分,點知唔合格~46分..
最後果堂去禮堂聽講座,唔覺悶..
放學~~見到d野..極...............................燥!!
算啦..應該係要咁既~~唉!
之後係學校練波.同冇練冇分別~~
7點幾閃人..返屋企!!
坐車撞到吳x琪..傾左陣我就落車~
轉西ti..返家!!
返到屋企整野..玩陣電腦~
心情好差..!!
訓覺~
|