生日大大大大大大大大快樂...8大to臭翹!!
今日係枒思到訓醒已經係下午4點-.-"
win錢喇又@v@.最後連自摸2鋪大野,咩野都返唒黎..xd
洗一洗個面就落去坐車返屋企~
一起身就諗起想同梓恩講sorry..
因為....唉~~~~~~~~~~~~~
跟住坐車至返屋企都同佢傾電話-.-"
第一句當然係sorry!!
唉...真係對唔住~
你都唔好唔開心喇..仲有機會架^^
返到屋企未到5點,玩電腦...
因為....同埋....仲有....所以心情極極極差!!好想罵人.
之後....忍唔住了.....
6點幾整野~差唔多7點落到天秀..
一開始坐..點知震震黎左!!
同佢猜波,過多陣烏龜叫我入埸打..
之後同佢地打,有周ling,柏根,烏龜等人士..
個組合都唔錯..ok利害!!
今日守波殺波都有,守波好勁..覺得好滿意!!
殺波都係差..仲未到返水準~但已好過之前..我要努力!!
關燈自己走先,之後去左買奶奶,跟住返屋企..
返到屋企沖涼,整唒野...玩電腦..
sleep~~~~又一個假期了,又要返學!!shit
|