今朝6點幾起身返學.."
今日太凍話唔駛集隊-.-..第一次~
係課室訓覺..超累!!
小息冇野做,一行出去就超凍,企左陣就返返入課室..
之後上英文同埋音樂..冇咩野~
lunch媽送飯黎,但遲左..
所以一黎到急急腳咁去pp佢地到坐.
拿拿聲食,好彩岩岩好時間~
食完之後上去上堂,企業..
青蛙敬超煩..打完佢之後睇書!!
最後中文堂改返d文,我唔駛..
所以全堂訓覺,之後差唔多放bibi冇啦啦黎我張台到係咁拍醒我..
醒左之後問佢咩事,叫我受溝-.-..超燥.訓得好舒服!!
跟住呆坐多陣放學..
同cman,ling,周盈好多人幫佢地去買bbq野食~
5點30分去睇2012 wif cman,小明,周盈..
覺得明日之後好睇d..
之後8點完埸~~
坐車返屋企...
去到屋企樓下買聽朝自己食既野,因為我唔bbq..
買完之後返上去,玩陣電腦..
整唒野之後..訓~~
|