今朝6點幾起身..個天仲好黑~
整野返學~~~~~~
由起身既一刻,直到返到學校~~
整天既心情都好差..
返到學校唔駛集隊~~
心情可差得發你皮氣,只係你感受唔倒!!
返入課室,2堂中文..睇書..(new moon)
小息落左去食d野~就返上課室..
maths..呆坐!!
通識堂..sleep~~醒左仲有d時間都係睇書..
lunch媽送飯...好飽!!wif 浩,pp,茵茵,卡卡等..
食完上返課室,2堂英文..
一開始默書,前幾分鍾睇一睇範圍就冇問題..
應該錯2個字~~
之後都係睇書..唉!!
放學去左精"保"..訓左成個鍾,起身放學~
5點幾坐車返屋企..返到屋企~
沖涼,整野.....玩電腦!!
訓覺...
我寧願一日一日都係睇書過..
唔希望見到d唔想見既畫面~
唔希望收到d唔想聽到既消息..
更加唔想既..係比人見到我...............
因為~係大家心目中,冇需要比佢地知道我發生緊咩事!!
我只係想自己知道就足夠了~
|