今朝7點幾起身..
之後整野,要返學統測~~超累..
返到學校係課室放底野~..
之後落去集隊,企左幾分鍾又返上課室-.-"
考maths先..完全唔識~~小息同古,黃兒去食野..
食完野返上去考埋通識,全部都識,但唔夠時間做..
差最後2題,放學11點30分..
跟住見到臭野,同佢入返班房攞份野~..
一齊走...之後去到澤fung我返屋企~佢地去唱k..
廢事去~~返到屋企換衫同dad落去食野,之後又返返屋企一陣..
點知有個人兄打黎話唔出屯門行lu...灰唒!!
d時間亂唒~~我真係慘!!
跟住係屋企訓左幾個鍾,訓到6點起身..
換衫整野落天秀..今日同幾隊唔同既人一齊夾~
打得唔錯,不過整到手指流血..
之後10點30分閃人,因為約左人打牌~~
返屋企拿拿聲換衫整好野落去,撞到lovely佢地..
我出屯門,之後同lovely一齊坐車閃...
之後我坐西ti~~去到景峰就打通頂...!!
之後既野睇下篇啦xd
|