今朝6點幾起身..整野返學~~
又係學校門口撞到jo and pp..
一齊入去,之後攞書..集隊!!
上到課室勁悶..頭2堂中文,sleep死!!
成班又比人罰埋個小息,之後上maths..
做左成粒鍾都未做唒2張野~超難..
跟住通識..sleep~~起身見到d人比人罰緊!!
跟住就咁岩隻臭野sms..好巧合-.-
食lunch wif pp,茵茵,威威等人士..
又係食到小食部冇唒人最後走..~
跟住上課室..2堂英文!!shit..
悶死~又廢事阻人,所以冇sms~~
訓覺..訓下醒下~~2堂都講書..悶!!
放學之後留左係學校打波..
入左社工室同社工傾左陣~之後佢有野做..
我出返去幫丙組練波,練到7點幾閃人..
返到天水圍佩華冇啦啦打比我~叫我去天秀..
跟住我去打左幾埸2打2,9點幾閃人..
返到屋企整野~~玩陣電腦..
11點幾訓!!
|