今日12點幾起身..
個個都返唒學~電腦好悶..
除左得學校班友,又唔岩傾!!
下午睇碟,6點幾雯打黎話打波...
跟住搵人落天秀加搵返琴晚個波..
thz聰定唔知爺幫我keep左~
呢一刻突然好忙..跟住整野~落去買野食..
買完野食芷恩到左搵佢一齊行去天秀~
去到2打2wif芷恩..係咁慘輸~
真係好燥,成晚殺唔倒波..以前既我去唒邊!!
好後悔隻手傷..唔應該練上手練得咁盡!!唉.
傷左之後完全打唔倒波~~~~~~~~~~~~~~~
真係對唔住同我夾既所有隊友,連累唒你地..
我盡量都守返波..今晚6打6可以同芷恩夾喇!!
都係..sorry!!
時間過得好快..好快就關燈~
之後買野飲,5個人陪我買奶奶xd
多謝雯話陪我..完全估唔到!!
本身仲諗住自己一個.......
買完野飲同雯行返去..彤應該累~行得好快返左去先!
返到屋企玩電腦..整野~~
以為自己聽日放假..原來仲要陸運!!
聽日個個都放假~~...所以有咁既錯覺.
整唒野之後訓!!
|