今朝7點幾先起身..
次線~用10分鍾整野...
跟住岩岩好趕到30分班車~尾班xd
今日下午要統測,改唒d時間..一堂30分鍾
3堂小息,3堂lunch..之後統測!!
小息食左野~lunch食個三文治同pp佢地一齊!!
完左之後統測,sms~~xd
英文d題目好易,不過作文果到作得好似唔係咁好~
中文完全唔識-.-..shit!!
3點30分放學..今日冇友誼賽打囉,又話約左,搞到亂唒d時間..
跟住去左洪橋整野~整到5點幾返返學校打波..都係散球!!
開扣球好勁..打完波閃人~~
返屋企,煮野食...玩電腦..
sleep!!!聽日陸運喇~好煩..唔想曬死!
|