今朝6點幾起身..
整完野坐車去澤fung
買個包食..跟住撞到彤彤~
同佢一齊等cici and蘋!!
之後一齊返學~pp係門口等!!
-.-..攞完書集隊!!跟住上堂...
好悶..要整野,個個都唔做野!!之後同ling 2個一組做!!
唔錯..小息打波!!打鍾上堂~~好眼訓..
之後果堂訓左陣~~
lunch...thz唒!!頂~~係小食部玩除庫!!係咪低b..
唔搞你地黎搞我,好彩未除得唒姐!!如果唔係真係起火~
食野wif黃兒,龜,mustroom..今日古冇返!!上埋之後果2堂..放學!!
媽黎左學校門口比野我,之後我係學校幫丙組練波..
悶到冇得再悶~~~
8點倒閃人..返屋企!!
返到屋企沖涼..~同芷恩傾電話!!
傾左可耐-.-..跟住煮野食~
食完訓覺....唉!!
打波冇唒波感~點算
|