今朝9點30分起左身..
之後整野玩電腦~
要打友誼賽所以早起身!!
唉...................................
差唔多11點去m記買左個包咬.
之後坐車出去蝴蝶灣體育館~
去到siu hong轉車..撞到枒敏同埋annie~
佢地又去睇..一齊坐車去!!
去到打波..超燥!!
唉..算啦~
4埸我打左2埸~..冇咩所謂啦不過~.~
打完之後差唔多3點..閃人!!
去左m記食左個足3兩~
肥wun佢地係天水圍食緊野-.-..趕唔到同佢地,所以自己食
見到包包岩岩放工!!
好快食完就坐車..去到天水圍轉bus
撞到我枒哥-.-..坐埋同一架車~
4點倒諗住肥wun佢地未到返上屋先..
點知見到佢地岩岩到左..係屋企整d野就返落去!!
落到去同佢地打,冇咩手感-.-..唉!!
夜晚都係同佢地打...大部份都打得勁差-.-
又冇位拉出打波..怕撞到人!!搞到好多波失左~
不過之後好返d..
11點關燈..同dun,肥wun,沛林..等等9個人去食糖水xd
食到差唔多12點閃人!!返屋企~
返到屋企沖涼整唒野..
玩陣電腦訓!!
|