今日下午1點幾起身~
訓唔醒睇肥wun比賽!!
好驚佢罵..好彩只係講1,2句~
下次一定要睇佢-.-..
好彩佢今次win左~加油!
跟住落去同dad食野~
食完野上黎睇電視..
睇到4點幾整野,一路整一路等芷恩到~
5點幾落樓,同芷恩去天秀~~~
去到佢換衫,我落左埸打波..
之後入黑打多埸~冇打lu..
本來同芷恩一隊,之後冇~~
不過算...冇所謂~
之後夜晚10點幾有人打比我話打牌~
跟住冇打波..返屋企換衫,換完衫11點幾行去坐車..
撞到班友仔-.-..好彩冇咩野~
去到屯門..打牌.打下停下打下停下
超煩..打到通頂!!
6點打後下篇啦xd..
|