今朝6點幾起身..好眼訓~~
早搞掂野,所以落左去買野食..
之後返學..!!
返到學校集隊,好熱~~
上到課室訓覺..比人記左個留堂!!燥..
跟住電腦..發呆~
小息落左去買野食wif古,黃兒等..
食完野返上去..好飽~~
之後maths..shit!!
科學..訓覺~
lunch媽媽送飯黎..去左學校門口攞~
跟住返入去同pp,茵茵等人士食..
唔係好肚餓,但食唒勁大個飯..唔知咩事@@
最正就係有庶水,清水,同埋麥精飲..
麥精食完野就飲完,之後果2支野之後果堂已經飲唒2支~
庶水好正.......
之後圖傳,今日做野做得好快~~
功課都做埋,放學!!!!!!!!
係二樓小完留我堂果個老師之後去左留堂..
5點幾放,幫女乙練波...好累!!
7點幾閃人..返屋企~~
返到屋企整野,玩電腦..
家姐自己整左飯佢應該聽日返工食,
整多左大碗飯同埋送..幫佢清埋~~
之後休息多陣訓覺..~~
|