今朝6點幾起身..
返學~~~~~~~~~~~
今日唔駛集隊..cheak有冇人有舌環-.-
之後上堂,中文又留我堂,真係燥..
今年真係好忍得發覺自己~~
小息係課室睇戲..笑到肚痛!!
之後2堂都聽書,好悶..
lunch媽又送飯黎@@..
好大盒飯加超大盅湯..
食野wif pp,cici等人士..
又比枒浩d奇怪眼光望住我食野~
食到好熱..
跟住上返課室,上堂~~~sleep!
最後又係中文,好想媽叉佢!!
放左學之後小丸子返左黎,入左我地課室..
傾左陣閃人..去洪橋比野我媽~
之後返返學校打波..冇啦啦成班丙組都係到!!
搞到我地冇得練..拾波勁大枝樹支入左我手指公d肉到~
痛到打唔倒波,閃左去洪橋整野~~點知幫我整埋枝樹支出黎@@
勁粗勁大枝..次線!!痛到差唔多訓左係地下2,3分鍾郁唔倒成個人..
8點幾閃人..返屋企~~
返到屋企玩電腦,整野~~~
訓!!!!
|