學界出左賽程..12月5號11:00a.m. 友愛體育館 v.s 馬可賓~~
12月13日 16:15p.m 良田體育館 v.s 陳瑞芝,呢日朝早打完屯門盃下午打學界.
好彩冇撞時間..
1月16日 11:00a.m 友愛體育館 v.s "優"子田..
今朝10點鍾起身..因為唔駛返學~
但要練波....in大興體育館..
整完野坐車去,岩岩好12點到~
跟住練波,跟本冇咩點練過..同班人真係唔想打!
3點練完,聽完枒sir講野~~
同jo閃人..點知佢-.-...
跟住我有野做,走先~~
去洪橋有野整....
整完野之後4點30分倒返屋企.
返到屋企玩電腦,等到7點落天秀..
落到去打波~~今日冇殺波..
接得唔錯,但冇平時咁好~
關燈之後同震去買奶..
之後去左搵肥仔佢地~~
坐到11點45分倒同枒健,震震返家..
返到屋企整野~~沖涼..
訓..
|