今朝5點幾起身..整野~~
6點幾打比臭翹叫佢起身,cman又去..
坐車去到新墟..食野~~
8點閃人..3個行返去學校~~
入到學校唔見左cman,臭翹陪我上去攞書..
之後一齊落返去企一陣集隊!!好眼訓..
一入到課室返底書包就訓著左~~
第二堂maths要轉課室,好懶得起身..
差唔多落堂冇啦啦火警演習,之後小息~~
上返去課室放底書再出去呆企..
完左之後入返課室訓...英文堂~
中途起左身,要做作文...強項-.-"
好快做完就交返出去..
宗教堂..改正作業,我唔駛!!全堂睇書..
thz miss方送左2粒珍寶珠過我..
lunch媽送飯..食野wif cman,周盈,龜~
好快食完就上返去課室放底野..出去呆企
企財...一開始訓左幾個字,之後起身睇書~~
最後中文,要做作業..超煩!!
放學.......落左去搵jojo~
枒冼一見到我一路行未停過口..次線!!
又係到撩埋枒符,都廢事理佢xd..
過左陣同jojo坐車走..返家!!中途嘔心-.-"我隻左手好慘...
返到屋企玩電腦..落去買左小小野~
再返黎..沖涼!!搞掂唒d野訓...
聽日打友誼賽wif可藝
|