今朝5點幾起身..整野
差唔多出門打比臭翹..~
又遲-.-"頂...
去到新墟食野食到8點..一齊走!!
行返去學校~上到去冇得攞書."
吳sir係咁望住人要人入課室~
上堂..第一堂maths,冇咩野做.傾計~
第2堂art..又唔見左張野!!第二次..所以唔願做,呆坐一粒鍾.
小息返返課室放底野就出去呆企,
多謝annie請我食鑌鈖樂..
之後上堂,唔記得咩堂..總知就訓~~
lunch媽今日唔送飯,叫茵茵幫我買飯食..thz!!
一齊食野,食完野之後返上課室..
上到去英文堂..好似~
總知又係訓!!
最後果堂好似中文,.說話!!講左一篇自己都唔明既野就返埋位睇書.
放學.....本來去屯市-.-"不過算~
係學校打波,打到6點幾閃人..返屋企wif cman~
返到屋企整野~沖涼...玩陣電腦..
9點幾訓...
|