今朝5點幾起身..整完野6點幾打比臭翹~
又.......遲!!唉~~
等埋佢先叫野食,點知d野食仲要遲黎!!
所以同佢講話遲到算,唔咁早返學~~
跟住慢慢食野,食完野傾計..坐一陣埋單周圍行~
熱死!!!!
9點幾返到學校~~~岩岩完左中文堂,上電腦..
抄野......悶!
小息返返課室放底野就出去呆企~
完左之後上maths..
好眼訓~~
科學堂,聽書...唔多辛苦!!
lunch媽送飯黎,食野wif pp們..
英文堂,訓死左!!訓到差唔多完堂先比佢叫我起身做野..
抄返d解釋就落堂.
圖傳大龜好搞笑-.-"..想媽叉佢!!
放學之後去課室搵威姐請留堂..
真好人~~請完留堂之後落左2樓搵肥老闆and臭翹.
臭野比人訓話,我同肥老闆睇電話,好低b..唔停咀-.-"
唔怪得佢2個咁fd@@"..
臭翹走得就一齊走,點知佢地話食吉野加,我唔中意食,肥老闆又串要我走..
所以都走,去左洪橋撞到annie,同佢去左景峰搵肥鴨,情情,mustroom..
中途突然急尿,肥鴨帶左我入一間唔識既小學去洗手間,比人小..搞笑!!
跟住annie走,我地傾計坐到6點幾我有野做要走...
係洪橋要整野,整到7點幾閃人..返屋企~~
返到屋企8點幾玩電腦..到到9點幾倒整野~~換衫..
出屯門去枒思屋企有酒局..!!
之後既野睇下一篇啦~~
|