今朝6點幾起身..整野~~
整到7點30分倒出門~~去比賽..
假期都冇覺好訓!!-.-"
8點幾出到大興體育館...
打飛逸...輸得慘烈~~好那燥!!
lovely,宏,枒健,范恩,震震黎左睇!!
打完之後去搵佢地一齊坐,睇左幾埸波去食野~~
去左食kfc,食完之後差唔多2點行返去體育館睇波..
睇到5點幾閃人....
我,lovely,枒健,雯一齊坐車去天秀..
雯岩岩比賽win左~~good..
之後去左天秀...
去到天秀同佢地夾,今晚打得唔錯..還接受!!
到最後轉左打中間,守波守死,個頭好暈,左右轉~~
但守到好多球,滿足....
打完之後同肥仔,dun,x,雯,枒健去買野飲..
之後就返屋企..
返到屋企整野~~沖涼...
訓~~~~~~~~~~~
|