一直要自己清醒..現在又不能從中而退~
只有更多的藉口讓自己堅持下去!!
今朝5點45分起身..整野~~
差唔多出門打比臭野,又唔通!!fuck~
一上車過多陣再打先打得通..煩!!
跟住去到新墟又遲-.-..食野!!!
食完野差唔多8點同臭野慢慢行返去學校.
返到去陪我上去攞書再落返去,各自各~~
之後集隊..好悶!!
第1,2堂設計,抄野..之後上電腦室玩電腦~
小息返左課室,放底唒d野出去呆企...
之後科學堂,又去左電腦室,完全唔知做過d咩..
一入到去訓覺,訓醒就係人地叫我起身要走!!
一訓醒隻左腳有幾分鍾郁唔倒,企左係到一陣先自己慢慢行返返課室.
真係訓死左~~~~~
上到課室歷史堂,再訓過...醒一醒就抄一抄野~落堂..好快呢2堂都過得@@
lunch..媽送飯~~食野wif pp,茵茵等等...好多人!!
時間緊逼,因為媽黎遲左,所以勁放d飯落口..
食完之後上返去課室...
中文堂~~默書,睇住d人出貓既各種不同方法好搞笑-.-"
我都有..=.="好快又落堂..
英文堂,抄小小字,跟住聽歌同埋sms..好悶~~
放學!!同cman去好易記食野..
撞到班友..好嘈!!
食完返學校幫丙組練波,自己又玩下..
7點倒閃人..同cman坐車返屋企~~
坐bus撞到紫紫@@..咁岩一齊sd sms問大家去邊~笑左出黎!
落車後返屋企...
返到屋企整野~~玩電腦...
訓!!!!
|