屯門盃出左賽程喇!!!
3埸都冇咩希望喇,11月22號對仁濟二中..其他人發揮好d先有得打~
第2埸11月29日對飛逸~~輸了..但有得對肥雞bo好似@@"
第3埸12月13號對盧幹庭,雖然都輸,但太好了!!
因為..冇諗過比賽上都可以同你地較量~
平時同你地一隊係一件好好既事,但對你地我諗都幾辛苦@v@
但我都會盡力^^"你地都要加油,一齊打埸好睇既波出黎!!
今日11點幾係枒思到起身..
之後休息陣玩陣電腦~
12點幾落去坐車返屋企..
返到天水圍好大風,搞到隻手好凍!!
差唔多到樓下突然好想跑~~
還是好想發洩~~
一個事實..真係可以令我一世不安嗎??
返到屋企玩電腦..
等6點幾整野落天秀~
落到樓下點知落雨..去左買個飯返屋企食~
唉...一個星期日又冇左!!
返返屋企換返唒衫,食野~~~
玩電腦...訓!!!
|