今朝6點幾起身..好累!!
整野..返學~~~~~~
今日唔駛集隊..上到課室早會訓!!
跟住2堂設計,2堂勁做野..好勤力~
小息返課室,減肥!!
之後2堂訓~~好眼訓..
臭野又sms震醒-.-"
lunch miss比左我食野@v@
唔係咁岩食~~跟住2個同學又比包我食-.-冇飽既感覺..
落到去小食部靚女整左隻珍珠雞我食~
同pp,cici,茵茵等等大班人食
食完唔夠飽,買多個三文治,um..飽喇飲埋包野!!
食完行返上去課室,攞書~~返課室再訓多幾個字..
起身見到老師罰緊人,不過唔關我事..
訓唔著,所以做野!!..之後英文堂都係聽書.
累爆...放學要"保"課~~
4點10分去"保"英文,5點10分放人..
係學校練波,7點幾閃人..
今日打得mama,但唔差!!只係未到自己要求..
枒sir同我講話聽晚8點-11點少龍練波~~加油!!
第一次去怕怕地~所以拉埋枒sir同我入去..
返到屋企8點幾,玩電腦..
訓!!!!
|