今朝6點幾起身..整野~~
返學去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
樓下超大風..但返到學校開始熱~
上堂..超悶~
小息打波..比cici逼-.-
跟住都係呆坐2堂..
lunch超好..miss請食飯!!
太好了~~thz miss黃..
之後中文堂,訓左覺,最後差唔多打鍾起身.
拿拿聲做埋d野..好彩下堂空堂仲有時間做!!
之後空堂最後30分鍾調位~~成班都好嘈..煩到死~
我叫左枒sir唔好郁我,廢事走黎走去..所以我唔駛調~
放學之後要"保"課中文-.-""要做野..不過我訓左覺冇做!!
訓醒差唔多打鍾拾野閃人..去洪橋整野~
mum黎左,比野我..整完之後6點幾行返學校打波~
悶死!!7點幾同jo,達wing閃人..
好慘枒達wing係到呆等~~~~
跟住佢返屋企,我同jo坐車返家!!!
佢閃左之後,我經過頌富落車~~買埋小小野比隻臭野..
跟住坐車返家~~買左飯盒食@@
返到屋企食野..玩電腦~睇電視..
10點幾沖涼~~~11點幾訓覺!!
|