願我看不到流星雨,因為我會忍不住向它...
而我知道,我未這個資格!!
唉....這個苦還未真正的開始已這樣!!
今朝6點幾起身..整野~~返學!!
返到學校係課室訓..
第一堂代課,睇書..
第二堂電腦,好煩..悶!!
小息返返課室,之後企住出面吹風..凍~但好舒服.
之後maths..合班上,好眼訓~~
科學堂改完正跟住睇書.冇咩野做~
lunch媽送飯黎..食野wif pp,frankie,茵茵,威威,枒浩,蘋..
食完返上課室,英文堂..說話~
講左一篇完整唔長細既野,但得幾分鍾諗,唔算差..
圖傳好容易.....放學~~~
要"保"中文..返左課室~~
全程訓覺..肥老闆係旁邊好煩把聲~
訓醒之後對答案就放學,我都冇,所以冇做!!
放學之後去左洪橋整野~~
整完野坐車返屋企..全程同梓恩傾電!!
返到屋企整野,玩電腦...
訓~~
|