今朝6點幾起身..返學~~"
今日去旅行(大x門)西貢..
返到去係課室等車到~~
一到左個個男仔都衝落去-.-..
因為等左好耐,我就慢慢行落去~
坐車同周盈,cman坐..
3個人霸6個位~最後果到..
好舒服..食下野,之後訓左係周盈到~
1個鍾車程倒~差唔多到時我仲訓緊..
果到架車好震..我feel到有一下我訓係周盈到成個人凌空飛起左1秒.
不過冇理,照訓..太眼訓~~
到左就起身..落車~~
個個都唔行,好煩,跟住跨過前面d椅去到中間..跟住落車~
朝早好似得7度..聽老師講果到仲凍~
一落車超大風,但覺得好舒服!!
跟住佢地個個bbq,我同cman同ling行左陣.
返落去佢地bbq,我同紫上左去上面坐..坐左好耐~
應該有成個鍾..~~跟住我想要紙巾..
返去攞..紫就燒野食~~
過多陣就閃人lu..坐車返去~~
2點倒上車~~霸左3個位訓覺..
3點倒返到學校..放人~~~
係學校門搵紫~~之後企多陣我返屋企..
佢同肥羊果d一齊...
去到輕ti站撞到cman~同佢返家.
返到屋企整野~~沖涼..
跟住落去買野.買完野返黎玩電腦~~
至到夜晚都係~~之後訓覺..
聽日學校練波..大興體育館12-3..good~
|