↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
丸子;-* (babeii_l0v3u)
呀翹
小籠包
傻| | ︴°〞YING (lovefd_4ever)
古古
`'_王令_"* (ling1995)
肥羊
魚蛋 (YUEN3)
小丸子
趙趙
-SIUBABE;D (s1ubaulu1)
地皮
哈比
冬姑
jojo
●鍾安○ (samsam1401)
★`怪獸仔 (eve456999)
虫虫
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 7
累積人氣: 5350
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


2009-11-19 呆滯 分類: 未分類

今朝6點幾起身..返學~~"
今日去旅行(大x門)西貢..
返到去係課室等車到~~
一到左個個男仔都衝落去-.-..
因為等左好耐,我就慢慢行落去~
坐車同周盈,cman坐..
3個人霸6個位~最後果到..
好舒服..食下野,之後訓左係周盈到~
1個鍾車程倒~差唔多到時我仲訓緊..
果到架車好震..我feel到有一下我訓係周盈到成個人凌空飛起左1秒.
不過冇理,照訓..太眼訓~~
到左就起身..落車~~
個個都唔行,好煩,跟住跨過前面d椅去到中間..跟住落車~
朝早好似得7度..聽老師講果到仲凍~
一落車超大風,但覺得好舒服!!
跟住佢地個個bbq,我同cman同ling行左陣.
返落去佢地bbq,我同紫上左去上面坐..坐左好耐~
應該有成個鍾..~~跟住我想要紙巾..
返去攞..紫就燒野食~~
過多陣就閃人lu..坐車返去~~
2點倒上車~~霸左3個位訓覺..
3點倒返到學校..放人~~~
係學校門搵紫~~之後企多陣我返屋企..
佢同肥羊果d一齊...
去到輕ti站撞到cman~同佢返家.
返到屋企整野~~沖涼..
跟住落去買野.買完野返黎玩電腦~~
至到夜晚都係~~之後訓覺..
聽日學校練波..大興體育館12-3..good~