今朝7點30分先起身..遲到!!
慢慢整野先出門口,8點幾出門口~
9點鍾倒返到去..~悶
maths抄返野就算~
art好煩..唔見唒d野~再做過..!
小息返課室..
之後上2堂訓..醒左之後睇書~
lunch媽冇送野,所以去小食部買野食wif pp,frankie,茵茵等等...
食完野返上去..上堂~
睇書..
最後果堂對通識統測..
出錯野搞到唔合格,仲唔比返分..不過算!
放學搵威姐請留堂,請完係學校打波..
好大風..都打唔倒d咩野~
打到燥底,跟住幫返女仔打d男仔!!
普通殺一殺過去你地都接唔倒,真係同屎冇分別~
不過反正都預左輸,冇所謂.."
之後同茵茵,frankie坐車閃人~
返屋企!!!
返到屋企整野,玩電腦..同cman傾陣電話~
訓!!
|