今朝9點起身..但唔係好舒服. 所以冇去練波~.... 11點幾12點起身..玩電腦~ 玩到2點倒整野~ 整完野出門口去搵人.. 之後5點幾返到屋~ 換一換衫再落天秀去打波.. 打到10點倒返屋企整野.~ 返屋企整野..出屯門飲酒!! 講左好多野.. 雖然已經唔直接!! 但已經忍唔住了~~~~ 之後係枒思到訓...