今朝9點幾起左身..
約左傑食早餐之後練嘯天~~
搞掂唒d野去到天瑞輕ti站..點知佢先岩岩訓醒話唔練!!
跟住我都冇興趣練,去m記食埋個早餐返返屋企..
返到屋企msn wif臭野..到差唔多2點落去幫dad買野~
返上去玩多陣電腦4點倒落去天澤街市搵秀敏,dun同埋肥雞..
幫手攞野去秀敏屋企打邊"勞",之後去惠康肥仔同波連黎埋~
上到秀敏屋企放底野,之後梓恩就到左..我落去接佢上黎!!
上到去打邊"勞"..唔錯~~睇電影好搞笑-.-
之後拾唒野..7點幾我地落天秀~
經過見到中杰,一齊行去~~~
跟住同肥仔佢地一隊打,梓恩同返澔鈞佢地打!!
今日殺波好唔掂,冇唒手感..
聽日比賽唔知點算-.-"
關燈之後同肥仔,波連,dun,fing k,中杰等等..10個人去食野!!
坐左好耐,食完野12點倒閃人..
返屋企~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
返到屋企整野,沖涼..玩陣電腦訓!!
今日既氣氛好好..我算有返一面笑容~~難得!!
恐怕冇第二次
|