今朝5點幾起身..整野~~
6點幾打比臭翹叫佢起身,之後過多陣出門口..
去到新墟岩岩好佢又到左~食野....!
食完野之後慢慢行返學校,今日唔駛集隊~~
上去攞完書就各自返課室...
返到課室好似係英文堂..好眼訓-.-"
完左堂到通識堂..即刻訓著!!
差唔多落堂果時起身做埋d工作紙~~
小息..出出面呆企.""
pe堂,去左禮堂打badminton<~~應該冇串錯,唔識打中文!!
打打下中途同肥羊,甩褲軒打交,2個圍我一個...
係禮堂幾條秘道跑黎跑去,偷竊佢地..
2個又追住我黎打,冇啦啦係d轉角位飛出黎..嚇死我!!係咁大叫~
轉角位飛完一個出黎後面又有個追緊黎,嚇到次線...
之後係禮堂正門圍住我冇得走,同佢地交左兩手就跑去台上面坐..
超累!!!!!!!!!!!
之後彈陣琴就落堂,返返課室....maths~
轉堂諗住打個電話,比人收左-.-"
之後上maths冇唒心機上,枒sir都冇話我..好好人!!
呆坐左呢堂就返上去lunch~~
媽送飯黎...食野wif cman""""
有龜令高,超苦..食完之後返上去..
中文堂,去左電腦室玩...大龜好搞笑-0-"
完左之後就返返課室,空堂...
周圍走,好悶~~~~~~~
放學了~~~落左2樓搵miss比返部電話我,jojo黎左搵我!!
之後就一齊去可藝打friendly..
抄人地25比6,但打女仔輸左,都預左架喇-.-"
人地一有基本功就會輸,真係對你地失望...
完左之後6點幾同jojo坐車,去到澤fung佢又去搵fd..
我去洪橋整野~~~整到7點閃人..返屋企!!
返到屋企整野~~沖涼...
訓!!!!
|