今朝5點幾起身..整野~~要著校服-.-"
6點幾打比臭野叫佢起身!!..出門口~
去到新墟佢都到左了..去食野~~
食到8點閃人..行返學校門口搵傑仔..
因為問佢借條校tie.勁煩著校服~好彩帶左套pe換
早會唔駛集隊,完左之後即刻去洗手間換衫..
放底野之後落去地下上堂..2堂設計~~
第1堂訓左..第2堂周圍行..冇野做!!
小息上返課室門口呆企...
科學..測驗,咩都唔識@@
歷史,抄野~~~聽歌訓覺..
lunch媽送飯黎,食野wif cman,周盈..
老鼠好撚煩......好彩報倒仇
食完之後上返去課室,課室門本來未開..但我地班d人唔知點入去~~
之後門又冇鎖,我又入埋去...
唔比得老師知,所以唔諗住比太多人入...
我地有8,9個人倒,出面10幾個人我地班既話要入黎~~
係到撞門,一開始坐係到睇見到好似城門咁,笑到肚痛..
之後出面越黎越多人幫手,我都行埋去幫手擋住...
其實只係笑住咁擋,都冇咩力...
突然間..有把掃把塞入黎key住左門隙~~
以為係d友玩野啦,跟住搶埋把掃把入黎,最後開門...
原來係個工友枒e把掃把,企左係門口望一望我地呆左..笑到差d想嘔@@..
之後上堂,中文~~睇書...唉!!
最後英文堂,想訓..但又比miss叫醒,所以都係睇書..睇到落堂!
放學之後要"保"課,保倒5點幾放人..
去左排球埸猜陣波...憎爆羅彥!!~
打返比佢,聽電話話唔記得左我??即刻講byebye收線..
之後自己燥,冇心情打波,返屋企..
返到屋企整唒野之後玩陣電腦..訓!!
聽日打friendly..vs董玉娣
|