hohoho生日大快樂....^^
今朝5點幾起身...整野~~
6點幾打比臭野叫佢起身!!
出門去新墟...
又.................遲了~~唉"
食到8點鍾閃人,慢慢行返學校..
今日要集隊~~~~~悶
完左之後排球隊招左出去聽野~
星期6學界轉左星期日打..12點天水圍體育館,swimming pool旁邊~
11點去到..!!vs 馬可賓..
上返課室2堂中文..作文~~又強項-.-"
450字作左706字..大獲,改正有排改..但已經盡量停手,如果唔係成千字!!
第一堂就作完.第二堂睇書...
小息..出左去呆企!!
maths,測驗...咩都唔識~~~=.="
完左之後上返課室通識堂..上到課室就訓著!!
差唔多完堂先起身抄返d野做工作紙~
lunch媽送飯,食野wif cman,周盈..食完之後過左去搵hoho,pp佢地~~好多人!!
因為...hoho生日xd""之後佢地唔夠時間食cake,攞左上課室食..
我唔食了~~所以返返課室..又出去呆企一陣上堂~~
2堂英文...勁專心咁上堂,但累死~~~
到最後派糖竟然冇我份!!早知唔做野訓覺...shit~燥左
放學之後落去猜左幾個字波,就返屋企...本來唔想返,但要搵我dad買皮鞋
返到去放底野就同我dad落去買鞋,是但選左對就算..真係煩,勁唔想著校服!!
買完之後上返去...之後出左洪水橋食野wif dad,聰,daisy..
食完之後返返屋企,整野..玩電腦..
訓!!!
|