cici生日大大大大大快樂~~~:)
今日12點幾起身..訓唔得耐~~
成日扎醒..始終..........唉!!!
呆坐係電腦面前都唔知做咩..
1點幾整野..jojo打黎話2點30分係天水圍等~~
整完野出去,岩岩好30分到,點知佢40分先到..
一齊去良田比賽..vs陳瑞芝~~打4點3..
第一局輸1x:25..唔記得幾多,總知一定唔過15..
第二局輸23:25~~人地打一支都可以輸,真係灰!!
浩浩唔駛係咁同我講sorry..你set得好好!!
正因為第一局冇比你set所以我先冇心機打~~
有心機都冇得打..所以唔關你事!!只係其他隊員問題.
今日自己開波都開失2球,殺波都係mama..
都冇失好多,只係今日冇咩打波feel..~~
打完之後5點幾,閃人..去天秀~~~
去到打波,好累........累到差唔多10點已閃人~
守波差左好多,開波反而係天秀開倒ok..
殺波今日只係殺後排,有球肥雞set得好靚..
衝上去打果d後排先係岩我打,你係第一個set倒比我打!!
呢球我仲殺得好靚...~~~~
去左買野食之後返家...
返到家之後食野..整完野之後訓~~
|