今朝5點幾起身..整野~~
打比臭翹叫佢起身..傑仔又去xd"
過多陣出門口,去卓e居食~~
食完之後8點倒慢慢行返去..差d遲到~shit.~
之後上返課室,聽日要著校服影相..~~又要帶套pe衫返去換..
通識...訓到死左~~~
maths,cheak左右腦思考邊邊用腦多d,我係2邊一齊用-.-"
小息落左去食野,食完返上課室..
英文~~~改正作文,冇野做..
宗教堂..肥鴨好搞笑~~之後都呆坐~~好快就lunch
今日叫左媽唔好送飯,冇胃口食.......唉
成個lunch留左係課室.....
企業,聽歌...
中文堂睇埋new moon本書得返幾頁..
放學要"保"課,萬分感謝譚靜雯好快咁幫我借埋第3本,等我即刻有得睇落去..
全堂中文"保"課都睇書..好快就一個鍾閃人~~
同cman去吉野家食野,之後睇陣野去左洪橋整野..
整到7點幾之後坐車返屋企....
返到屋企整唒野玩陣電腦就訓~~
|