今朝5點幾起身..教左4個鍾~~
好怕好似琴日咁起唔到身!!
6點幾打比臭翹,唔聽電話..只係搵倒傑..
之後去到卓e居,等傑又等左好耐..流左野係屋企囉佢-.-"
跟住2個食..7點30分倒翹先打返比我話教左靜音聽唔倒~
之後叫佢黎同我地一齊行返學校,佢買左個包食~~異常既買包方式-.-"次線
之後3個行返學校,行得勁急..""
返到去上去攞書,唔駛集隊,又係最遲入課室果個..
2堂中文..悶到pk,睇書聽歌訓覺咩都做齊~~
最後果15分鍾先話作文,都好是但地作得倒,但其他人作唔倒所以聽日先交..
小息落左買野食,搵jojo,符,冼一齊..
食完之後佢地走左,又見到茵茵,cici,天晴,順便講下黎緊想打沙排..
之後上返課室,又去d班坐睇戲~~
睇到打唒鍾都唔知,因為佢地仲打緊..之後拿拿林返課室攞書.
落去轉課室上堂..maths~~同老師講話比第二個老師捉所以遲!!
改正工作紙,好悶~~差d訓著...
上返課室通識堂..即刻攞電話聽歌訓覺~~訓到最後果幾十分鍾起身抄返野..
lunch,一開始見到排球猜陣波,傑仔又打..之後過多幾球冇興趣~好悶!!
洗手...去小食部買野食,搵紫紫..
個lunch就同左紫紫過,同佢上返去..唉~~
2堂英文,超級悶......
一開始要默書,又係出貓,默完之後都係睇下書訓下醒下又睇書咁樣..
放學!!!要"保"課英文..shit~~小息落左去猜陣波,有幾球激d之後就咩都冇-.-
女仔去打friendly,我就上返去"保"課,前30分鍾個外籍sir都未黎,話預到塞車..
我地呢個班已轉左幾次枒sir了,教我地真係黑仔..~~
之後搵左又一個唔識既外籍老師黎教,d口音好易聽..但講野好低b~!!
準時吹佢放人,之後係學校呆坐2個鍾,都唔知做咩鬼...7點鍾閃人返屋企~
返到屋企整野,玩陣電腦...訓!!!
|