今朝係枒思到朝早7點起身..
拿拿聲整野換衫,同臭野,cman,周盈,肥老闆,趙趙食早餐~
唔好唔開心喇!!去到佢地企係到好耐,之後翹搵我行先..
之後一齊去新墟食野,食完野一齊行返學校..
集隊,..之後上禮堂~~
測中文先,得作文識,listening都唔多識~
之後英文,冇作文..shit~完全唔識...最勁果科都咁樣-.-"
11點幾放學,上左枒思屋企坐陣就返落去洪橋有野做..
搞掂之後1點幾坐車返家...
返到屋企玩電腦玩到5點整野,換衫落天秀..
開始整體上進步了~~但傷勢就越黎越嚴重!!
同肥仔佢地夾返,打得唔錯...
關燈之後自己返屋企~~好煩,流左差電器係景峰..唉!!
返到屋企整野~訓覺...
|