今朝早5點幾起左身..整野~~
6點幾打比臭翹叫佢起身~傑仔話唔食..
出到去太興坐底,等多陣翹先到..
食野,傑仔黎左...好快食完野閃人返學~~
今日係其他學習活動日..7個字一堂,3堂小息3堂lunch..之後活動
第1堂中文代課,訓...
第2堂電腦,做野~~之後maths..轉一轉課室同一個老師..
派統測..@@. 41分~~比上次好左9分..唔錯!!有珍寶珠食~
不過唔岩食,比左翹~~~~
小息..返返課室坐~~冇心情!!
之後去左d班睇戲..
科學..呆坐~~~~~~~唉..
英文..考oral~好緊張..下一個到我就打鍾,聽日第一個考~~!!
圖傳..好快做完就放lunch~
搵紫紫一齊食~~之後集隊...
出中環好似係,要参觀孫中山博物館同埋去教堂..
同bibi坐,一開始訓落佢到,好快訓著左..
訓左成9個字,之後起左身,d人好那嘈~~嘈醒左訓唔著..
仲有幾個字到,到bibi訓落我到,佢又勁快訓著左-.-"..
不過好快要落車了~~
2邊都悶到嘔電~~坐車又坐左成個鍾..
連架車都熱爆..好唔舒服~~
之後走了..坐返車~~
一上車又係訓..同曾俊康坐~~
訓左落佢到,一起身又係訓左成9個字..
到左屯門公路,訓唔著了!!
聽到有一句說話!!!唉~~~
聽到之後只可以扮訓著左,淚水已存在眼內準備流出..
返到學校5點幾,跑上課室攞書包..閃人~~
行去新壇搵jojo..之後再去屯門搵pp,frankie,茵茵佢地~~
符同冼黎左..之後我同佢2個加jojo4個去左置樂..好悶!!
行完之後符同冼返家了~~我同jojo去返屯市搵pp..
之後閃人,今晚係景峰訓~~同pp坐車返去..
之後我自己返去了~~係枒思到訓...
返到去之後玩陣電腦,沖涼...訓!!
|