↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
黃兒
●鍾安○ (samsam1401)
枒糖
小米
毛毛 (tllfjuno)
tmy
熊貓
丫ling
jojo
冬姑
周周ying
虫虫
丫bow
曉君
丫雪
小籠包
cman
29
kiki
哈比
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 16
累積人氣: 5359
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天


2009-11-23 鬱悶 分類: 未分類

今朝6點正起身-.-..超眼訓~~勁早!!
因為要同臭翹食早餐..
時間唔係好夠用,勁快整野..之後出門口~
7點幾出到蔡意橋,點知條粉友40分先到-.-"
仲要搞到我變左獨眼龍,因為等佢去洗手間掉左右眼隻con..
一黎到就勁想媽叉佢@@"
食野食到8點正..閃人~
行返去,好趕...又要係咁講野唔停咀,傻架!-.-"
返到學校排隊,之後上課室...
第一堂英文,第二堂通識~跟住小息..
直落訓,訓埋個小息打鍾完左先捨得起身@@好正,2個幾鍾訓左~
睇得出我今朝幾眼訓~慘..
第3堂pe堂,勁累-.-..
好彩又係自由活動,去健身室坐左陣,上禮堂打badminton,希望冇串錯,唔識打中文!!
成個人熱唒-.-"..
maths..好舒服,做2份測驗就落堂!!
lunch今日pp佢地出去食,我唔出得=.="
mum照送飯黎,有"借"水飲,正..thz古古陪我食!!
食完上返課室....
中文堂,做d野我唔駛做的!!
睇書,又忍唔住再訓..訓醒睇多幾粒字又訓著,搞笑~
真係見到紙就眼訓,不過比臭野搞到今朝真係超累~行黎行去..
最後班主任課,訓下醒下..之後去洗手間洗個面返黎,呆坐!!
放學練波..燥底!!
一開始男仔開波,女仔接波~
大家都清楚我開波唔識得企係到開..不嬲都走步"識"發球..
跟住學校請返黎個枒sir成日話我開d波咁勁點幫佢地練波~
叫我企係到開...
咁今日我就試下企係到開,因為一開始開幾球正常佢地都接唔倒~
點知一企係到開,冇啦啦開到直線仲要扎界..之後佢話:你唔好開得咁鉊鑽得唔得枒!!
我話:我控制唔倒架喎..
佢話:你控制唔倒你坐埋一邊,控制到個波先好出黎開..一個識打波既人你同我講控制唔倒~
之後我就行返去攞書包閃人,之後佢話:你咁姐係玩我架姐..
跟住我話:你叫我坐埋一邊我練咩野波?
講完呢句我照行,之後佢好大聲咁話:你走左以後唔好返黎排球隊!!
我冇理照走...覺得好舒服,因為終於可以比佢知道我唔想比佢練波..
之後經過跑道見到蘋同埋枒婷,同佢地講完單野..
之後枒婷同我坐車返家~~
返到屋企攞錢,落去樓下買con同埋野食,最衰臭野>.<"
之後返返上屋食野,整野..玩電腦~~
訓..