今日凌晨4點幾5點先訓..係景峰~
其實未玩完,佢地捉我去訓~.~..
之後去左訓,訓到上午7點鍾起身
整野返學..
好方便,行幾步路就到..
返到學校訓..小息打波~
lunch自己一個...
今日又5點放學!!
放左學同cman去洪橋整野~
我整完我走先,佢自己再整..
夜晚6點幾屯門坐車閃
去天秀..~
2日冇打波原全唔識打波!!
之後都打返小小波感返黎~
要一路keep落去-.-..
係天秀唔係好多人,so2打2咁打..
好累,係咁走全埸~~
打到夜晚9點幾我就已經頂唔順要閃~
返到屋企整完野..
12點倒已經訓左!!
|