6點幾打完牌係表姐到訓.. 訓到下午3點幾起身~ 過唒時間冇去青華到練波~ 仲要答應左阿sir話今個星期去練-.- 唉.. 之後4點幾閃人返屋企 坐車撞到shan姐.. 返到屋企玩電腦~差唔多6點整野落天秀.. 今晚打波好累..連win左7埸.good!! 打完波10點幾自己走左去買奶奶飲~ 跟住返左屋企.. 搞掂唒d野叫外賣~ 玩電腦食野訓..!!