今日冇訓過覺!! 等5點幾整野~ 6點鍾落去同cman坐車出屯門食m記早餐~ 食完之後7點幾返學.. 返到學校上堂訓覺!!小息都訓左係課室~ 跟住又上堂又訓..到lunch自己係班房門口企!! 企左成粒鍾等佢開返個課室門比我入去~ 跟住又上堂又訓!! 今日本來放5點,點知話怕打8號就早放正常4點!! 放左學就返屋企~~ 返到屋企整唒d野下午6點幾訓左~ 訓到凌晨1點鍾起左身!!