今日6點幾起身..
6點40分倒同cman出屯門m記食野~
之後返學..訓!!
小息打波,lunch同boey佢地傾計~
之後響鍾上返課室...
上埋呢2堂課,之後4點又小息..
打波..又要學會學習,下個星期3之後可以4點放返學喇~
唔駛等5點..完小息上課室,想訓又訓唔倒..
跟住放學..去洪橋整d野整唔倒,so同cman返天水圍食kfc之後返家~
沖涼換衫落天秀..今日比平時多左人!!
so都有得打下..真係是但搵幾個識打波都搞掂譚記d排球隊!!
d人話我進步左好多,但係學校係唔會打得出呢d水準-.-不過算,唔理!!
打到10點幾閃左去買奶奶~
跟住返家..整野玩電腦~
訓覺覺!!
|