今日6點鍾起身..本來約左cman6點30分下面等~ 之後我整唒野唔係好想行住..打比佢叫佢唔好落去~ 7點落到去同佢坐車返學~ 今日開始返全日.好悶~ 5點幾放學..之後同cman去洪橋整d野~ 6點幾閃人..7點幾返到屋~ 之後整野落天秀... 好小人~好悶..返學會咁ma煩影響咁多野!! 唉... 關燈之後返家..整好野之後12點幾訓~ 冇食野-.-...