今日11點幾起左身.. 跟住玩陣電腦到1點~ 整野出屯門買體育服.. 買完再去洪橋整d野.. 之後好似4點幾返到屋企.. 跟住等6點整野落天秀~ 打波打波~~低b佬又輸左比我 冇啦啦又有枝野飲.... 關燈之後返屋企~ 返到屋企煮面食,食完之後12點倒訓左. 主..我不相信你不會明白吧!! 還是有什麼的你還未跟我說~