今日下午1點幾起身.. 之後同dad落去食野~ 食完野返上黎等6點落到天秀.. 7點冇唒人..等到8點幾先有返人~ 打打下冇唒心機打~ 9點幾10點自己走左.. 買腸粉返屋企食.. 返到屋企沖涼食野玩陣電腦. 未夠12點訓左.. 我已不知道..還有什麼我還未做!! 我只知道..我還未有足夠的回報~