今日朝早10點幾身.
之後到差唔多2點同dad落去食野.
返上黎之後等6點整野落去天秀~
落到去隻手超痛..但d波越殺越勁~.~
之後同人一齊打波,隻左腳整傷左2次.
一次封網比人頂完一野再踩埋.
第二次係我去睇keep波果時我前面果個跳起攞左
踩到我我仲咬祡..跟住佢勁大聲話我...
"屌你老mo"因為我整到佢差d仆抵果時..
但球波係佢唔岩囉..佢上左去封網咁後面係咪應該有人follow先.
咁咁岩對面又keep波,咁係我攞啦球波..
但佢自己封完網自己再攞返...佢向後果時就整倒我喇~
可能佢一開始咁樣攞個波係冇咩問題既自己攞倒..
但球波我係有負任架ma.
之後我坐係地下幾秒起唔倒身~
埸內d人個個都問我有冇事..
我話好痛..條友仲要話call白車囉!!咁樣~
我開始燥我話..你玩野枒??
跟住就冇出聲~~
不過算..d人關心我我覺得已經好好!!
未關燈我冇心機打10點倒走左
返到屋企整完野訓!!
主..似乎,你還沒知道我真正的努力是在那裡!!
但我還是會相信你~
相信你讓我成功!!
|