今日11點幾起身..
之後12點幾出洪橋整d野~
整完之後再去山景屋企拿校服.
跟住同mum食大家樂之後4點幾閃人..
返到屋企整野落天秀~
落到去雷震子勁煩,冇啦啦黎左!!
搞到我坐左係到驚到郁唔倒~
我換左衫又唔想返家~
之後雷震子走左..
跟住就落15分鍾倒既雨就冇落~
好彩果時冇走..
之後打波,呆呆滯滯咁..
關燈之後震震佢地陪我去買奶奶..
買完之後係7仔門口佢地吹水..
我企左係到聽,之後同震震,佩華返屋企~
返到屋企整唒野之後差唔多2點肚餓..
自己落左7仔食野~
之後返屋企3點幾玩陣電腦訓!!
             
雖然我很早就決定了..
但我從未後悔過!!
我現在還會堅持下去...
|