今日11點幾起身.. 又冇出良田練波..唉!! 成個星期冇去..好憎自己!! 最後一日31日一定要去~ 1點幾之後同dad落去食野.. 食完野返屋企,3點幾訓到5點30分起身.. 整野落天秀.. 今日全日都入埸打波. 打完差唔多關燈走去買奶奶飲. 跟住返屋企沖涼叫外賣.. 玩電腦之後訓.. 我知道袮是知道我的心態的!! 袮會給我最好的結果的!!我相信的~~