今日凌晨3點幾起身.. 之後等到7點幾整野落去食kfc. 唔夠飽~再食m記!! 食完之後出良田練波.. 隻右手手指尾無啦啦好痛~ 跟住腫左差唔多2隻手指尾咁腫.. 又冇整過?.跟住隻頸又整倒~ 搞到打唔倒波.12點練完~ 之後返屋企用藥酒整條頸同埋隻手指尾. 好痛..之後下午5點幾訓左.. 能夠付出..我是不介意的!! 但是起碼給我小小的回報吧~ 什麼傷都到我的身上.. 難道還不夠嗎??