今日下午4點幾起身.. 又冇去良田練波最後一日都.. 之後叫外賣食~ 食完之後睇陣電視整野落天秀~ 雷震子又黎囉..搞到又落雨.. 不過落左陣又冇落~so打倒波 落完雨之後雷震子一路都冇走~ 不過打波都冇理到!! 打完之後關燈我去左買飯返屋企食.. 返到屋沖涼食野12點倒訓!! 聽日開學~唉..